loading...

وبلاگ گوشي باز

وبلاگي براي افرادي كه هميشه به دنبال اطلاعات موبايل هاي جديد هستند

بازدید : 1
يکشنبه 24 مهر 1401 زمان : 14:29

انسان همیشه به دنبال ایجاد راه حل‌های ساده برای کارهای دشوار است. راحت طلبی انسان موجب می‌شود تا همیشه تحت تاثیر تبلیغات بزرگنمایی شده و دروغین قرار گیرد. آموزش زبان انگلیسی در خواب نیز یکی از همین موارد است. یادگیری زبان می‌تواند دریچه‌ای به دنیای جدید در ذهن‌تان باز کند. ارتباط با افراد دیگر موجب می‌شود تا دنیای‌تان بزرگ و بزرگ‌تر شود. به دلیل همین جذابیت، افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان هستند؛ اما قطعا این پروسه یادگیری نیازمند تمرین، تلاش و تداوم است. به همین دلیل، راه‌کارهای جدیدی ایجاد شده است که بسیاری از آن‌ها واقعیت ندارد! آموزش زبان انگلیسی در خواب، شاید یکی از همین موارد باشد.

به همین دلیل قصد داریم در این بخش به بررسی شایعه دوره آموزش زبان انگلیسی در خواب بپردازیم و امکان یا عدم امکان چنین موضوعی را بررسی کنیم.

پس اگر شما نیز علاقه‌مند به درک و کسب اطلاعات در این حوزه هستید، همراه ما باشید.

یادگیری زبان انگلیسی در خواب چیست؟

همیشه اشتیاق افراد به یک موضوع می‌تواند انگیزه ای برای شروع تحقیقات یا تلاش برای ایجاد فضای برآورده شدن نیاز را فراهم کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم روانشناسی در سوئیس، بدن انسان در زمان خواب، آرام‌ترین شرایط ممکن را تجربه می‌کند و هر گونه فعالیت شنیداری می‌تواند در مغز ثبت گردد.

طبق گزارشات ثبت شده در CELEBRAL CORTEX که بر روی 60 دانش آموز آلمانی زبان انجام شده است، گروهی از دانش آموزان ساعت 10 شب چندین لغت زبان هلندی را مطالعه کردند و سپس، به خواب رفتند. پس از 2 ساعت فایل صوتی همان لغات برای افراد در خواب پخش شد. گروه دیگری نیز، همین کار را تکرار کرده و به خواب رفتند، اما بعد از 2 ساعت بیدار شده و مجدد لغات را مطالعه کردند. نتیجه این تحقیق به گونه‌ای بود که گروه اول که زمان خواب، فایل صوتی را گوش داده بودند، از لحاظ به خاطر سپردن لغات و لهجه شرایط بهتری داشتند.

شاید تصور کنید که قطعا نتیجه این تحقیق به ما نشان می‌دهد که آموزش زبان انگلیسی در هنگام خواب ممکن است! اما دقیقا شایعه از همین تفکر ایجاد شده است؛ چرا که چنین نتیجه‌ای می‌تواند به دلایل دیگری باشد. مثلا خواب آسوده یکی از دلایل آموزش بهتر و تمرکز بالا، در یادگیری لغات است. از سوی دیگر، داشتن آرامش پیش از خواب و عدم دارا بودن خواب نصفه و نیمه، می‌تواند علت بعدی این موضوع باشد. پس سعی کنید تفکری هوشمندانه در این زمینه داشته باشید و واقع‌بینانه موضوع آموزش زبان انگلیسی در خواب را بررسی کنید.

چرا برخی موسسات مدعی آموزش زبان انگلیسی در خواب هستند؟

بسیاری از افراد سودجو با ایجاد تصور آموزش زبان انگلیسی در خواب، امیدی واهی در دل متقاضیان آموزش زبان ایجاد می‌کنند. تاحدی که این افراد اصلا تلاشی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و مطالعه زبان انگلیسی نمی‌کنند. معمولا تبلیغ کنندگان چنین ادعاهایی، بر روی گول خوردن اولیه مخاطب خود حساب می‌کنند. این موسسات یا افراد، با تهیه کردن یک پکیج مشخص و فروش آن، سود خوبی به جیب می‌زنند. در حالی‌که شما پس از نارضایتی، دیگر کاری از دست‌تان برنمی‌آید! این افراد با تبلیغات نادرست و ایجاد یک تفکر غیرمنطقی، سود کلانی به جیب می‌زنند و دروغ می‌فروشند. شاید براساس نظریه روانشناسان و متخصصین، گوش دادن به فایل صوتی زبان انگلیسی در خواب برای مرور و تثبیت اطلاعات در مغز مفید واقع شود، اما آموزش زبان انگلیسی در هنگام خواب فقط یک دروغ بزرگ است.

بازدید : 32
شنبه 28 خرداد 1401 زمان : 15:31

شاید هنگام راه اندازی کسب و کار این سوال خیلی از فراد امروزه باشد که چه کاری خوبه براشون خوبه و چطور میتونن توی اون زمینه و موفق باشن و بهترین نتیجه رو بگیرن. قطعا هر فردی علاقه دارد که تصمیم درستی برای راه اندازی کسب و کار خود بگیرد تا بهترین دستاورد ها را داشته باشد به همین خاطر جواب دادن به این سوال که "چه کاری خوبه" میتواند خیلی مهمه و حیاتی باشد.

در این مقاله میپردازیم به این موضوع که چه نوع کسب و کار هایی میتواند برای ما در عین راحت بودن بیشترین سود اوری را داشته باشد.

از کجا کار پیدا کنم ؟

کافیست یک صفحه در شبکه های مجازی برای خودتون داشته باشید و نمونه کارهاتون رو بگذارید و یا در سایت های برون سپاری شروع به دریافت پروژه کنید.

پشتیبانی اینستاگرام و تلگرام
این روزها ، شبکه های مجازی ، یکی از ابزارهای برند سازی و ارتباط سازی برای شرکت ها و افراد بزرگ هستند .

طبیعی است که این افراد و یا شرکت ها طرفداران بسیاری دارند و هر کدام هم روزانه پیام های بسیاری دریافت می کنند و نیاز به یک پاسخگو دارند .

از سمتی دیگه هم ، مدیریت این صفحات و قراردادن پست ها ، نیاز به یک برنامه ریزی دقیق داره و این باعث شده است که در این روزها ، یکی از شغل های پردر آمد کسب و کار خانگی ، شغل پشتیبانی و ادمین بودن در فضای مجازی باشد.

میزان درآمد : از پنج میلیون تا چهل میلیون

هزینه ها و سرمایه اولیه

این کار هیچ هزینه و سرمایه اولیه ای نمی خواهد و تنها نیاز به یک اینترنت پر سرعت داره.

هزینه ها و مدت زمان یادگیری این شغل : زمانی کمتر از سه روز برای یادگیری این کار ، اون هم بدون هیچ هزینه ای کافی است.

سایت های برون سپاری و آگهی های کسب و کار بهترین منبع برای پیدا کردن این شغل است.

برنامه نویسی


برنامه نویسی ، شغل دیگهی است که شما می تونید از اون درآمدهای نجومی داشته باشید . بله ، شغل برنامه نویسی برای شما درآمد های نجومی به همراه داره .

شاید انتخاب این شغل به عنوان شغل پنجم ، به همین دلیل بود که به اون بیشتر فکر کنید و اگه این مهارت رو دوست دارید به دنبال اون برید و حتما از مزایای بسیار این شغل در کسب و کار خانگی بهره ببرید .

این شغل ، نه تنها متقاضیان بسیاری داره ، بلکه می تواند فرصت کسب درآمد دلاری رو برای شما فراهم کند.

میزان درآمد شغل برنامه نویسی

به معیارهای بسیاری بستگی داره اما درآمدی معادل چهل میلیون تا دویست میلیون در هر پروژه داره.

هزینه و سرمایه اولیه شغل برنامه نویسی

نیاز به هیچ هزینه زیادی نداره ، تنها کافیه یک سیستم کامپیوتر متوسط داشته باشید و آموزش رو شروع کنید.

هزینه و مدت زمان یادگیری این شغل

برای یادگیری این شغل ، شما باید مسلط به زبان های برنامه نویسی باشید که یادگیری هر کدام از اون ها می تواند دو سال زمان ببرد .

و هزینه ی یادگیری هم از دویست هزار تومان تا شش هفت میلیون تومان می باشد.

بازدید : 26
پنجشنبه 26 خرداد 1401 زمان : 11:13

کسب و کار های سنتی بعد از گذشتن چندین سال و پیشرفته شدن تکنولوژی اگه خود را به سمت اینترنتی و آنلاین شدن نبرند قطعا محکوم به شکست خواهند بود. کسب و کار اینترنتی به دلیل اینکه محدود به منطقه و یا محیط خاصی نیستند خیلی سریع میتوانند رشد کنند و بزرگ شوند. حتی خیلی از بیزینس ها امروزه برای شروع کار خود از خانه و محل زندگی خود شروع میکنند و کم کم با استمرار توسعه پیدا میکنند.

کسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چندین قدم از رقبای خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی با شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید به حدی از استقلال مالی دست پیدا کنید.

کسب و کار های جدید و خانگی

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود جز اینکه همیشه صبح زود از خواب بیدار شویم و سر کار خود رفته و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خانه برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسانی هم بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی را راه اندازی کنند.

اما نکته اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر عرف جامعه آن زمان شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح سر کار خود حاضر می شدند و حتی گاهی بیشتر از دیگران نیز کار می کردند و به جای برون سپاری کارها خودشان مسئولیت تمام امور را به گردن می گرفتند.

انتخاب نامحدود در کسب و کار کوچک خانگی

مشاغل خانگی آزادی عمل زیادی دارند. بعنوان مثال، اگه یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه می رفتید،با این روش می توانید انتخاب کنید در چه ساعتی و در کجا کار خود را به انجام برسانید ودرآمد خوبی نیز از این راه به دست آورید.

طبیعی است که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستند و خب خیلی از افرادی که آن ها را می بینیم کارمندان و کارگران هستند. در بحث کارگاه های خانگی پردرآمد هم همین موضوع صادق است. طبیعتا همه ی مردم ما نمی توانند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و از طرفی این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که دارد، برای یک کارفرما شروع به کار کند.

پس کار در منزل، به کارهایی گفته می شود که شما بر اساس مهارت خود و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه ای کار می کنید اما با چند تفاوت اصلی:

نیازی به بیرون رفتن از خانه برای کار ندارید

کار در منزل، همونجوری که اسمش روی کار هست، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام بدید. بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید. می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید

بازدید : 66
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 زمان : 9:24

دانشگاه های انگلستان همیشه یکی از مقاصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین الملل به شمار می روند. سالانه بیش از 600000 دانشجو خارجی برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس اقدام می کنند.

دومین مقصد مورد علاقۀ دانشجویان بین الملل بعد از آمریکا، انگلستان است. بعضی از بهترین دانشگاه های موجود در رنکینگ های جهانی معتبر در انگلستان قرار دارند.

انگلستان در بسیاری از رشته های آموزشی مانند مهندسی، بازرگانی، مدیریت، هنر، طراحی و حقوق از پیشتازان جهان به شمار می رود.

مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های انگلستان در سراسر جهان شناخته شده است و با کسب فرصت تحصیل در انگلیس می توانید مهارت ها و دانش خود را بسیار ارتقا دهید.

با اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بعد از اتمام دوران تحصیل می توانید پیشنهادهای کاری فوق العاده ای از سمت بهترین برندها و شرکت ها داشته باشید.

اگر متقاضی تحصیل در انگلستان هستید و می خواهید از شرایط اخذ انواع ویزای تحصیلی در انگلیس اطلاع پیدا کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انواع ویزای تحصیلی انگلستان

برای تحصیل در انگلستان بدون شک باید ویزا دریافت کنید و ویزای تحصیلی در انگلیس به ویزای Tier 4 معروف است و سه زیرگروه دارد که شامل موارد زیر است و هزینه تحصیل در انگلیس هم میتواند به این موارد بستگی داشته باشد.

  • اول ویزای عمومی تحصیل (Tier 4 General study visa)
  • دوم ویزای دانش آموزی (Tier 4 child study visa)
  • سوم ویزای تحصیلی کوتاه مدت (Tier 4 short term study visa)

ویزای کوتاه مدت معمولا برای دوره های آموزشی با اعتبار شش ماهه از طرف سفارت صادر می شود. دارندگان این نوع ویزا می توانند یک هفته قبل از آغاز دوره به انگلستان سفر کنند.

در ادامه در مورد دو ویزای دیگر، توضیحات کامل تری ارائه می دهیم.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

برای دریافت ویزای تحصیلی در ابتدا باید از یکی از دانشگاه ها یا مدارس انگلستان پذیرش (ادمیشن) دریافت کنید. دریافت نامۀ پذیرش تحصیلی معتبر یکی از اصلی ترین شرایط اخذ ویزا است.

صدور ویزای تحصیلی انگلیس طبق سیستم امتیازبندی انجام می گیرد و متقاضی باید حداقل 40 امتیاز داشته باشد.

جالب است بدانید تعداد امتیازهای کسب شده طبق این سیستم بر نظر آفیسر در اخذ ویزا ارجحیت دارد. همچنین با یک ادمیشن غیر مشروط و معتبر می توانید 30 نمره از 40 نمره را دریافت کنید.

در نهایت به خاطر داشته باشید بعد از دریافت نامه پذیرش نهایی از دانشگاه یا مدرسه، فقط شش ماه زمان دارید تا برای دریافت ویزا اقدام کنید، در غیر این صورت دیگر ادمیشن اعتباری نخواهد داشت.

در کنار دریافت نامۀ پذیرش نهایی از دانشگاه یا مدرسه، مدرک زبان و تمکن مالی سه شرط اصلی دریافت ویزای تحصیلی انگلیس به شمار می روند.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

برای ثبت درخواست ویزای تحصیلی باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید. همچنین ترجمۀ تمام مدارک به زبان انگلیسی همراه با مهر رسمی لازم است.

مدارم مورد نیاز شامل موارد زیر است:

  • کپی از فرم آنلاین درخواست ویزا
  • پاسپورت جدید (حداقل باید شش ماه اعتبار داشته باشد.)
  • دو قطعه عکس
  • پرینت از حساب بانکی (شش ماه گذشته)
  • نامۀ تمکن مالی
  • در صورت تاهل ارائۀ اصل سند ازدواج به همراه ترجمه رسمی
  • اطلات شخصی یکی از والدین (اگر سن متقاضی زیر 18 سال است.)
  • تاییدیۀ ررزو اتاق در هتل

ویزای انگلستان برای تحصیل در مدارس

سیستم آموزش انگلستان پنج سطح دارد و همه افراد از سن 5 سالگی تا سن 16 سالگی موظف هستند که در مدرسه شرکت کنند. این پنج مرحله شامل پیش دبستانی، دبستان، متوسطه، تحصیلات تکمیلی و آموزش عالی است.

بنابراین به افراد واجد شرایط بین سن 4 تا 16 سال ویزای دانش آموزی اعطا می گردد. همراه با صدور این ویزا برای کودک، امکان اخذ ویزای همراه برای خانواده نیز وجود دارد.

بازدید : 52
دوشنبه 15 فروردين 1401 زمان : 15:07

انگلستان یک کشور با شرایط بسیار مناسب از هر لحاظ است و به همین علت می تواند بهترین گزینه برای ادامه تحصیل باشد. شرایط تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم برای هر فرد یکسان نیست و به سن و رشته مورد نظر متقاضی وابسته است.

تحصیل در این کشور آرزوی خیلی ها است، زیرا همانطور که گفتیم انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته با نظام آموزشی قوی و دانشگاه های معتبری مانند کمبریج، آکسفورد و امپریال کالج لندن محسوب می شود.

ادامه تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم محدودیت سنی دارد و اگر چنین قصدی دارید باید به این امر توجه داشته باشید. همچنین تاثیر مدرک معتبر زبان انگلیسی و نمرۀ آن در فرآیند اخذ ویزای تحصیلی بسیار واضح است.

اگر دوست دارید تحصیل در انگلستان ادامه دهید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

شرایط تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم

اگر در تحصیلاتتان فاصله یا گپ وجود ندارد و مدرک معتبر انگلیسی دارید می توانید با ارائۀ مدارک لازم به دانشگاه موردنظر پذیرش بگیرید. در این صورت باید ویزای تحصیلی انگلیس Tier4 Visa را اخذ کنید.

اخذ ویزای انگلستان با امیتازبندی یا Point based system انجام می گیرد. کسانی که می خواهند در رشته های پزشکی یا مهندسی تحصیل کنند، باید دوره های Foundation یا A-Level را که در کالج ها و مدارس انگلستان برگزار می شوند، بگذرانند.

معمولا دریافت پذیرش برای ادامه تحصیل با دیپلم برای افراد بالای 19 سال دشوار است و ریسک بالایی دارد.

شرایط تحصیل در دورۀ Foundation با مدرک دیپلم

این دوره برای تمام کسانی برگزار می شود که می خواهند در رشته هایی به جز پزشکی ادامه تحصیل دهند. دورۀ Foundation شامل دو ترم است و به طور کلی یک سال به طول می انجامد. ترم اول آن در ماه سپتامبر و ترم دوم نیز از ژانویه شروع می شود.

برای ورود به این دوره باید مدرک دیپلم و همچنین آیلتس با حداقل نمرۀ 5 داشته باشید. همچنین حداقل سن برای شرکت در دورۀ ذکرشده 17 سال است. هزینه این دوره نیز با توجه به رشته شما متفاوت خواهد بود. این مبلغ بین 13 الی 35 هزار پوند متغیر است.

شرایط تحصیل در دورۀ A-Level با مدرک دیپلم

دورۀ A-Level، یک دورۀ تخصصی برای کسانی محسوب می شود که می خواهند در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهند. معمولا این دوره به صورت های عادی در دو سال، فشرده در 1.5 سال و همچنین Extended در بیش از دو سال برگزار می شود.

افراد بین16 تا 20 سالی که می خواهند در رشته پزشکی به ادامه تحصیل در انگلستان بپردازند، باید در این دوره شرکت کنند. حداقل نمره آیلتس 6 برای متقاضیان بالای 18 سال شرکت در این دوره الزامی است.

شرایط ادامه تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم در کالج و دانشگاه

دانشگاه های انگلستان سطح بسیار بالایی دارند. به همین دلیل گاهی ممکن است دانشجویان کشورهای دیگر نتوانند در ابتدای ورود خود را به اندازۀ کافی با سیستم آموزشی به کار گرفته شده در انگلیس تطبیق دهند.

در نتیجه بسیاری از افراد ابتدا وارد کالج های انگلستان می شوند و سپس به دانشگاه می روند. البته دوره A-Level مخصوص متقاضیان رشته های پزشکی در کالج برگزار می شود و الزامی خواهد بود.

بازدید : 62
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 15:07

انواع کسب و کار خدماتی در دنیا وجود دارد که با گسترش تکنولوژی و تغییر سبک زندگی افراد به وجود آمده اند. در ابتدا شاید کارهای تولید باعث کسب درآمد بودند اما هم اکنون هر دوی آن ها می تواند منبع بسیار خوب و مهمی برای کسب درآمد بیشتر و یا حتی رشد و پیشرفت باشند.

با این حال کسب و کارهای خدماتی فواید فراوانی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست ، زیرا می تواند دید بسیار خوبی از این نوع کسب وکارها به دست آورید.

شاید با خود بگویید در جامعه ای که بیشتر به سمت مصرف گرایی سوق پیدا کرده است، کارهای خدماتی زیاد به صرفه به نظر نمی رسد. اما باید به این نکته توجه کنید که خیلی از کسب و کارهای موفق خدماتی هستند به همین خاطر اگر ایده راه اندازی کسب و کار خدماتی را در ذهن خود می‌پرورانید نگران این موضوع نباشید؛ زیرا این نوع کسب و کارها مشتریان بسیار زیادی دارد که در نهایت می تواند شما را موفق و ثروتمند کند.

در میان انواع کسب و کار ها، امروز به انواع کسب و کار خدماتی می پردازیم.کسب و کاری که در سال های اخیر علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرده است و هر روز هم به تعداد استفاده کنندگان از آن اضافه می شود.اما واقعا کسب و کار خدماتی چیست؟

و چه شغل هایی در زیر گروه خدماتی قرار می گیرند؟ در این مقاله به صورت کامل به پاسخ این سوالات می پردازیم. خوشحالم که در حال خواندن این مقاله هستید چون مطمئنم بعد از پایان این مقاله، به اطلاعات کافی در کسب و کار خود رسیده اید و یا اگر قصد شروع کسب و کار خدماتی جدیدی دارید،با خیال راحت می توانید تصمیم نهایی را بگیرید.

روش کار، کسب و کار خدماتی چگونه است؟

زمانی تولید، تنها کسب و کاری بود که باعث درآمد زایی افراد می شد. اما با گسترش شهرنشینی و صنعتی شدن زمین،افراد به دلیل کمبود زمان،حاضر شدند بسیاری از کارهایشان را خودشان انجام ندهند و به جای آن به شخصی که آن کار را برایشان انجام دهد،پول پرداخت کنند. همین قضیه دلیل اصلی پیدایش کار خدماتی شد.

نکته مهم تر این است که،هرچه جهان در مسیر رشد تکنولوژی قرار بگیرد،زمان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود پس کسب و کار های خدماتی نیز رشد می کنند و بزرگ و پر دامنه تر می شوند. در کسب و کار های خدماتی،افراد یا زمان خویش را می فروشند و در ازای زمان خود،پول دریافت می کنند و یا در طول یک زمان،وقت و انرژِی می گذارند و در یک حرفه به تخصص کامل می رسند و سپس با انتقال و در اختیار قرار دادن تخصص خود به افراد،به درآمد زایی می رسند.

فواید کسب و کار خدماتی :

1) صرفه جویی در زمان و انرژی : زمانی که شما بخش زیادی از کار خود را به افراد دیگر انتقال می دهید،به عنوان مثال : شما اگر خودتان پیراهن پاره ی خودتان را بدوزید،زمان زیادی از شما گرفته می شود اما زمانی که آن پیراهن را به خیاطی می برید و در ازای درست کردن آن، به خیاط پول پرداخت می کنید.در زمان خود تا حدود زیادی صرفه جویی کرده اید.

2) بالارفتن کیفیت کار: به مثال بالا برمیگردیم شما بهتر و با کیفیت تر پیراهن را خواهید دوخت یا خیاط؟ مطمئنا خیاط، چون چند سال زمان صرف کرده است و بار ها آزمون و خطا انجام داده است و در نتیجه ی این آزمون و خطا ها و تجربه کسب کردن ها، به تخصص کامل و عالی رسیده است.

بازدید : 66
دوشنبه 23 اسفند 1400 زمان : 10:18

برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان عوامل زیادی نیاز است که باید به آن توجه داشته باشید. در واقع زمانی که پول و سرمایه اولیه زیادی نداریم باید تلاش کنیم که از عوامل دیگری مثل خلاقیت و …. کمک بگیریم. در ابتدا چند ایده را با هم بررسی می کنیم و در ادامه داستان لگو را برای شما تعریف می کنیم که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

تهیه غذای خانگی:

شاید تهیه غذای خانگی یکی از شغل های پرسود است که راه اندازی آن با 10 میلیون تومان و حتی کم‌تر نیز امکان پذیر است. یکی از کارهایی که در این کسب‌ و کار میتوانید برای به دست آوردن سود بیشتر انجام دهید، فروش و بازاریابی به اداره‌هاست. شما می توانید به صورت سنتی در جاهایی که اداره‌جات مختلفی وجود دارد، تراکت پخش کنید و یا با این اداره‌ها جهت تامین غذای‌آنها صحبت کنید. از آنجا که بسیاری از کارمندان مجبورند از بیرون از خانه، غذا تهییه کنند، به دنبال غذاهای با کیفیت می گردند. از این جهت اگر شما واقعاً غذاهای با کیفیتی درست کنید و این مسئله را به آنها ثابت کنید، مطمئن باشید، آنها غذای خانگی را به غذای رستورانی ترجیه می‌دهند. و این سبک از کسب و کار خانگی معمولا مورد پسند واقع میشن.

تدریس خصوصی:

تدریس خصوصی یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید در اینستاگرام و یوتیوب تولید محتوا کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی:

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از دیگر از راه های پر سودی است که می توانید با سرمایه 10 میلیون تومان وارد شوید و درآمد کسب کنید. فقط به یاد داشته باشید که آموزش دیدن لازمه این کار است و بدون آموزش دیدن احتمال ضرر کردنتان چند برابر می شود.

تولید محتوا

راه اندازی کسب وکار با 10 میلیون تومان از طریق تولید محتوا نیز امکان پذیر است. شما می توانید پروژه بگیرید و از طریق تولید محتوا به آنها کمک کنید که افراد بیشتری را وجود برندشان آگاه کنند.

درست کردن کیک و شیرینی

درست کردن کیک و شیرینی یکی از کسب و کار های جذاب برای افراد خلاق به حساب می‌اید. شما می توانید طرح‌های مختلفی را روی کیک ها پیاده کنید و آنها را به دیگران بفروشید و با این کار باعث شادی‌ آنها شوید.

شمع سازی:

دستگاه ساخت شمع، موم، رنگینه ها، مواد بسته بندی از جمله مواد مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید این شمع‌ها را به فروشگاه‌های مختلفی بفروشید. از طرفی می توانید به کسانی که سفره‌های عقد و … را می چینند نیز این محصولات را بفروشید.
برای شروع فروختن شمع‌ها پیشنهاد می کنیم که فروش شمع‌ها را از اعضای خانواده و دوستان شروع کنید.

بازدید : 54
يکشنبه 22 اسفند 1400 زمان : 14:29

هزاران دانشجو از سراسر جهان هر سال به ادامه تحصیل در انگلیس می پردازند، زیرا از نظر تحصیلی این کشور در اروپا اول و در جهان دوم است. بعضی از دانشگاه های این کشور به طور مداوم هر سال در جهان بهترین رتبه ها را می گیرند.

اگر شما نیز در این کشور تحصیل کنید، می توانید بعد از فارغ التحصیلی کار بسیار خوبی پیدا خواهید کرد. هدف از این مقاله نیز دادن اطلاعات بیشتر در مورد ادامه تحصیل در انگلیس است. پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین دانشگاه های انگلیس

بعضی از دانشگاه های این کشور در جهان در رتبه های بالایی قرار دارند که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آکسفورد
  • کمبریج
  • کالج لندن (UCL)
  • ایمپریال لندن
  • ادینبورگ
  • منچستر
  • دانشگاه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)
  • بریستول
  • وارویک

هزینۀ تحصیل در انگلیس

هزینۀ تحصیل در انگلیس براساس رشته و شهر مورد نظر متفاوت است. معمولا در انگلیس شهریۀ کمتری نسبت به استرالیا و آمریکا پرداخت می کنید.

اگر بخواهید در این کشور تحصیل کنید شهریۀ شما سالانه حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ پوند خواهد. شد. همچنین باید ماهانه حدود ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ پوند برای هزینه های دیگر داشته باشید.

در جدول هر مقطع و شهریۀ آن را آورده ایم.

مقطع

شهریه

کارشناسی

۶۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ پوند

کارشناسی ارشد

۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ پوند

دکتری

۱۳۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰ پوند

رشته های تحصیلی پر طرفدار انگلیس

طبق گزارش هایی که انجام شده است رشته های تحصیلی زیر جزو پرطرفدارترین رشته های دانشگاه های این کشور هستند.

رشته

بهترین دانشگاه برای تحصیل آن

MBA

دانشگاه کسب و کار لندن

مهندس عمران

کالج سلطنتی لندن

حقوق

دانشگاه کمبریج

علوم کامپیوتر

آکسفورد

پزشکی

آکسفورد

روانشناسی

آکسفورد

تربیت معلم

دورهام

معماری

کمبریج

طبق سازمان آموزش عالی نزدیک به ۱۲۷۰۰۰ دانشجوی بین المللی در رشتۀ کسب و کار، حدود ۲۲۰۰۰ نفر در رشتۀ پزشکی و ۳۳۰۰۰ نفر در رشتۀ هنر تحصیل می کنند.

روند درخواست

باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • دانشگاه و رشتۀ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • حداقل باید ۱۵۰۰۰ پوند استرلینگ سالانه داشته باشید.
  • تمام مدارک مرتبط را جمع آوری کرده و برای ثبت نام اقدام کنید. همچنین پیشنهاد می شود هر چه زودتر درخواست دهید و به دقایق آخر موکول نکنید.
  • درخواست خود را ثبت کنید و برای نامۀ پذیرش منتظر بمانید. (این نکته را در نظر داشته باشید کل دانشجویان باید در سیستم UCAS یا UKPASS درخواست خود را ثبت کنند.)
  • در صورت گرفتن نامۀ مجوز، برای ویزای انگلیس اقدام کنید. با مدارک خواسته شده به نزدیک ترین سفارت آن بروید و برای ویزای تحصیلی Tier 4 درخواست دهید.

بازدید : 64
يکشنبه 22 اسفند 1400 زمان : 11:46

کسب و کار موفق یکی از آرزوها و رؤیاهای کارفرمایان و صاحبان مشاغل و یا حتی افرادی است که می خواهند به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کنند . به همین خاطر توجه به مواردی مانند نقاط قوت و ضعف، داشتن اهدافی روشن ، داشتن استراتژی، برنامه ریزی ، تحلیل وضعیت موجود می تواند باعث به وجود آمدن کسب و کار موفق شود.

شما حتی می توانید ابزارهایی مانند جدول swot کمک بگیرید تا بتوانید به یک چشم انداز واضحی دست پیدا کنید. شما با به دست آوردن آگاهی در مورد تهدیدها و فرصت ها، نقاط قوت و ضعف کسب و کار موفقی را برای خود راه اندازی کنید. پس نیازهای مشتری خود را شناسایی کرده و با برنامه ای مدون برای خدمت رسانی به آن ها آماده شوید.

شما می توانید از استراتژی تحلیل رقبا کمک بگیرید و محصولات خود را بهتر و متمایزتر از رقبای خود به مشتری خود ارائه دهید.

برای کسب و کار موفق ، یک سری اصول وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کسب وکارتان را به اندازه کافی رشد دهید. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد نکات قوانین و اصول کسب و کار که منجر به موفقیت میشود را با شما در میان بگذاریم.

مشخص کردن هدف کسب و کار:

اولین کار برای ساختن یک کسب و کار موفق این است که برای خودتان و اعضای کسب و کارتان مشخص کنید که دقیقا قرار است که به چه سمتی بروید. اصولاً اهداف مختلفی برای هر کسب و کاری وجود دارد.

برای مثال تولید یک محصول جدید، کسب مشتریان بیشتر، فعالیت در یک بازار جدید، سیستم سازی، تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین همه و همه اهدافی هستند که شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید از آنها برای خودتان استفاده کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که این اهداف را اولویت بندی کنید. یعنی از میان تمام این اهداف کدام یک اگر زود تر انجام شوند، منفعت بیشتری به کسب و کار شما می رسانند.
پس مهم ترین وظیفه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار برای ساختن یک کسب و کار موفق، این است که اهداف را اولویت بندی، مشخص و شفاف کنید.

تحلیل وضعیت موجود:

اصولاً چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کار زمانی که قصد هدف گذاری دارید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید شناختن و تحلیل وضعیت موجودتان است. در ادامه قصد داریم به تحلیل کسب و کارهای اینترنتی یا سنتی اشاره کنیم.
برای آنکه بتوانید وضعیت موجودتان را در کسب و کار مشخص کنید ر وش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

جدول swot

این جدول یک چشم انداز کلی از وضعیت فعلی کسب و کار به شما می دهد. این جدول از چهار قسمت تشکیل شده است:

نقاط قوت

در این قسمت شما باید تمامی نقاط قوتی که کسب و کار شما نسبت به سایر رقبا دارد را مشخص کنید . وقتی که شما این قسمت را مشخص می کنید خواهید توانست در آینده با تمرکز بر این قسمت آنها را به یک امتیاز جدی رقابتی تبدیل کنید.

نقاط ضعف

مهم ترین کار برای داشتن کسب و کار موفق پیدا کردن و پذیرش ضعف ها و پس از آن پیدا کردن راه حلی برای بر طرف کردن این ضعف ها می باشد.

تهدید ها

چه تهدید هایی برای کسب و کار شما وجود دارد. رقبای شما در چه مواردی از شما قوی تر عمل کرده اند. اگر کدام نیاز ذی نفعان برطرف نشود در ادامه شما را با چالش مواجه خواهد کرد. این ها سوالاتی هستند که اگر می خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید باید با دقت به آن ها پاسخ دهید.

فرصت ها

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید فرصت هاست. چه فرصت هایی در بازار شما وجود دارد که اگر به آنها توجه کنید می توانید نسبت به سایرین متفاوت باشید؟

بازدید : 91
پنجشنبه 19 اسفند 1400 زمان : 10:00

پس همه ی کارهای خانگی ، می تونند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت کسب و کار. این دیگه بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان داره . بعضی ها ترجیح میدهند که مدیریت یک کار رو بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگهان باشن .

در یک برآیند ساده ، درآمد مدیریت کسب و کار خانگی و کار در منزل ، به یکدیگه نزدیک است و بستگی به مشاغل مختلف ، می تواند کمی اختلاف داشته باشد.
خب ، حالا که با تمام دسته بندی کسب و کارهای خانگی هم آشنا شدید ، وقتشه که به معرفی کارگاه خانگی پردرآمد بپردازیم .

از اون جایی که تیم آموزشی ماهان تیموری ، تاکید بسیاری بر روی جزئیات داره و دوست داره که شما مخاطبین ، با تمام جزئیات آشنا شوید . برای هر بخش از معرفی کسب و کارهای خانگی دسته بندی جدایی تعیین کرده است و به معرفی کسب و کار خانگی در اون حوزه پرداخته است.

مشاغل خانگی پردرآمد

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی امروزه خیلی ساده‌تر می‌توان به درآمد رسید و شما با ایجاد کسب‌ و کار و تولید خانگی می‌توانید درآمد زیادی را به دست آورید.

شاید باورتان نشود اما کارهایی که حتی به آنها فکر هم نمی کنید مثل تولید و فروش لواشک، ترشی، غذای خانگی و… جز مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آیند و می‌توانید ماهیانه فروش خوبی از آنها به دست آورید.

به شرطی که شما بتوانید محصول خانگی باکیفیتی را تولید کنید و از طریق تولید محتوای خوب آن را در بستر‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و… به دیگران معرفی کنید به درآمدهای خیلی خوبی و فروش چندین میلیونی در ماه می رسید و اگر این روند را سه تا پنج سال ادامه دهید به تمام خواسته‌های خودتان میرسید. پس از آن حتی می توانید کار خودتان را از کار تولیدی در خانه، به کار تولیدی در کارگاه و پس از چند سال در کارخانه تبدیل کنید.

من به شما توصیه می کنم که برای الگو گرفتن حتما زندگی نامه افراد موفق مثل حمید محمدی را مطالعه کنید.

مزایای شغل های پردرآمد خانگی چیست؟

مجله اقتصادی میوز، در مقاله ای به ده مزیت کسب و کار خانگی اشاره کرده است که بد نیست همه ی ما از اون اطلاعاتی داشته باشیم :

برنامه ریزی انعطاف پذیر

بر خلاف کارهای اداری و دفتری، برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر رو فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم یک روز ما رو درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 1806876
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی